андрушівка житомирська область, андрушевка, нерухомість андрушівка, безкоштовна реклама в андрушівці, буревісник андрушівка, весілля в андрушівці, організації андрушівки, андрушівка бізон, андрушівка карта, безкоштовна реклама андрушівка, відпочинок андрушівка, замок андрушевка, дворец андрушевка, андрушівка інтернет, створення сайтів в андрушівці, прошивка тюнерів стб в андрушівці, кафе в андрушівці, андрушівка фото, каталог андрушівки, садиба терещенка андрушівка, продам в андрушівці, палац терещенко андрушівка, відпочинок в андрушівці, андрушівка україна, куплю в андрушівці, реклама в андрушівці, садиба терещенка, новини андрушівщини, прошивка тюнера в андрушівці, андрушівка на карті
ідповідно до вимог законодавства, документів державних органів у відділах та управліннях райдержадміністрації, виконкомах міської, селищної, сільських рад ведеться робота по вчасному і всебічному розгляду звернень громадян. Керівництво райдержадміністрації постійно акцентує увагу на необхідності підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях державної виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян. Це, здебільшого, дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти законні їх вимоги. Значне місце в цій роботі займає обистий прийом громадян. Увійшло в практику проведення виїзних прийомів головою райдержадміністрації та його заступниками в селах району. За 8 місяців цього року, враховуючи зустрічі на місцях, відбулось 169 прийомів, на яких розглянуто 339 звернень. Їх виконання знаходяться на постійному контролі. В поточному році питання щодо роботи зі зверненнями громадян тричі розглядалось на засіданнях колегії, за їх висновками прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації. Загальним відділом апарату райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична та методична допомога щодо організації цієї роботи безпосередньо в місті, селищі та селах району. Протягом першого півріччя до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 1825 письмових звернень, що на 13,4% більше проти минулого року, та 2265 усних звернень, що також більше на 8,2% проти минулого року. У зверненнях громадян порушено 4090 питань, що на 4,1% більше, ніж за відповідний період 2010 року. Значне місце займають питання сільського господарства, землекористування в сільській місцевості та реформування агропромислового комплексу - 1334, які становлять 32,6 %. Серед інших основних питань: соціального захисту - 649 (15,9%), житлової політики - 275 (6,7%), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку - 302 (7,4%), комунального господарства, транспорту та зв’язку - 377 (9,2%), праці та зарплати - 199 (4,8%), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 73 (1,8%), охорони здоров’я - 88 (2,2%) та інші питання, що складають 17,4% . Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. До райдержадміністрації та виконкомів місцевих рад протягом вказаного періоду надійшло 456 (11,1%) звернень від учасників війни та бойових дій; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів - 329 (8,0%); від ветеранів праці, пенсіонерів, інвалідів - 1390 (34,0%). Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України "Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі райдержадміністрації.
Сергій Демченко, начальник загального відділу райдержадміністрації